стаття 3 із 22
2
Лютий 2019року
комплектуємо методичний кабінет
типові помилки

Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок

Наталія Савінова , шеф-редактор Експертус Освіта

Стаття допоможе

  1. Організувати рефлексію професійної діяльності
  2. Поліпшити якість освітнього процесу

Як вихователю-методисту навчити педагогів на практиці взаємодіяти з дошкільниками на партнерських засадах і формувати у них компетенції, передбачені Базовим компонентом дошкільної освіти? Чому педагогічна взаємодія не завжди досягає бажаної мети? Де криються помилки педагогів читайте у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Психофізіологічний аспект народження партнерства
№ 2, 2019
Форми групової взаємодії дошкільників