стаття 9 із 23
10
Жовтень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
особливі діти

Зрозумій мене, або Альтернативні комунікації для особливих дітей

Кожна дитина потребує спілкування, але не кожна має змогу реалізувати цю потребу. До закладів дошкільної освіти приходять діти, яким недоступне звичне для інших мовлення. Зрозуміти їх допоможуть альтернативні засоби комунікації

Яна Чекер , практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138, Київ

Навіщо потрібні альтернативні комунікації? Щоб відповісти, уявіть себе дитиною, яка має обмеження в розумінні мовлення, недостатньо орієнтується у послідовності подій і не може повідомити інших про свої потреби та переживання. Не сподобалося? Дізнайтеся як уникнути таких ситуацій

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
№ 10, 2019
Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників: документ за 5 хвилин