стаття 8 із 23
10
Жовтень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
особливі діти

Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП

Успіх психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами залежить від злагодженої роботи фахівців. Кожна команда розробляє власний «рецепт», додає нові «інгредієнти». Модифікувати освітній процес в інклюзивній групі допоможе досвід колег

Ірина Чебаненко , вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138, Київ
Лідія Громико , соціальний педагог дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138, Київ

Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти. З чого почати? Як налагодити взаємодію? Як модифікувати освітній процес? Відповідають фахівці.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Плануємо без помилок
№ 10, 2019
Зрозумій мене, або Альтернативні комунікації для особливих дітей