взаємодіємо зі спеціалістами
особливі діти
Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
Успіх психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами залежить від злагодженої роботи фахівців. Кожна команда розробляє власний «рецепт», додає нові «інгредієнти». Модифікувати освітній процес в інклюзивній групі допоможе досвід колег
Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти. З чого почати? Як налагодити взаємодію? Як модифікувати освітній процес? Відповідають фахівці.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ