стаття 16 із 21
2
Лютий 2020року
працюємо з вихователями
логіко-математичний розвиток

Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів

Педагоги-практики нині застосовують різні цікаві прийоми й методи логіко-математичного розвитку дошкільників. Однак питання, як перебудувати освітній процес, щоб математика займала в ньому належне місце й не викликала в дітей негативу, залишається відкритим

Олена Брежнєва , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, доцент, Київ

Чому дітям не цікава математика? Можливо, через формальний підхід до неї педагогів. Допоможіть вихователям зробити математику цікавою за допомогою серії семінарів-практикумів.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на березень
№ 2, 2020
Скільки яблук залишилося? або Навчаємо дітей розв’язувати арифметичні задачі