працюємо з вихователями
професійний розвиток
Скільки яблук залишилося? або Навчаємо дітей розв’язувати арифметичні задачі
Вихователі часто самі вагаються у виборі типу арифметичних задач для ознайомлення з ними старших дошкільників. Тож не дивно, що їм складно навчити дітей обирати способи їх розв’язання. Допоможіть вихователям — проведіть семінар-практикум, який вже апробували колеги
Семінар-практикум допомагає активізувати ініціативу та креативність вихователів і спонукати їх до самовдосконалення. Використайте цю форму підвищення рівня професійної майстерності, щоб навчити педагогів формувати в дошкільників уміння обирати спосіб розв’язання арифметичних задач.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ