стаття 17 із 21
2
Лютий 2020року
працюємо з вихователями
професійний розвиток

Скільки яблук залишилося? або Навчаємо дітей розв’язувати арифметичні задачі

Вихователі часто самі вагаються у виборі типу арифметичних задач для ознайомлення з ними старших дошкільників. Тож не дивно, що їм складно навчити дітей обирати способи їх розв’язання. Допоможіть вихователям — проведіть семінар-практикум, який вже апробували колеги

Лариса Зайцева , професор кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, д-р пед. наук, професор

Семінар-практикум допомагає активізувати ініціативу та креативність вихователів і спонукати їх до самовдосконалення. Використайте цю форму підвищення рівня професійної майстерності, щоб навчити педагогів формувати в дошкільників уміння обирати спосіб розв’язання арифметичних задач.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів
№ 2, 2020
Граємо з цифрообразами: мнемотехніка для математичного розвитку