стаття 4 із 24
10
Жовтень 2020року
формуємо розвивальне середовище
середовищний підхід

Що таке сенсорно збагачене середовище

Середовище, яке створюють педагоги в закладі дошкільної освіти, має не лише радувати око, а й сприяти розвитку дитини. З яких елементів має складатися таке середовище та яким вимогам воно має відповідати, розкажуть експерти

Оксана Попович , декан педагогічного факультету Мукачівського державного університету, канд. пед. наук, доцент
Катерина Крутій , професор кафедри дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, д-р пед. наук

Діти залюбки беруть участь у різних видах діяльності, якщо педагогічний колектив створив адекватне сенсорно збагачене середовище. Воно має враховувати вікові особливості, індивідуальні можливості й потреби вихованців. А також бути комфортним і психологічно безпечним для взаємодії дитини з вихователем.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як формувати особистісну зрілість дошкільника
№ 10, 2020
Як спроєктувати сенсорно збагачене середовище в дитячому садку