стаття 6 із 24
10
Жовтень 2020року
моніторимо освітній процес
шкала оцінювання

ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку

Катерина Крутій , професор кафедри дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, д-р пед. наук
Оксана Попович , декан педагогічного факультету Мукачівського державного університету, канд. пед. наук, доцент
Головне у статті
  1. Навіщо потрібні шкали ECERS-R
  2. Як оцінити якість освітньої роботи
  3. Хто здійснює експертизу
  4. Які індикатори оцінки

Освітнє середовище — це комплекс умов для розвитку дітей у закладах дошкільної освіти. Педагогічний колектив має регулярно його оновлювати, щоб відповідати новітнім тенденціям в освіті. Для цього потрібно проаналізувати наявне освітнє середовище груп для дітей раннього віку за допомогою ECERS-R.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як спроєктувати сенсорно збагачене середовище в дитячому садку
№ 10, 2020
Приклад опитувальника для вихователя як експерта