стаття 9 із 24
10
Жовтень 2020року
піклуємося про найменших
освітній процес

У фокусі уваги — освітній процес у групах раннього віку

Наталія Гавриш , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор
Світлана Васильєва , старший науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, канд. пед. наук
Вікторія Рагозіна , провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, канд. пед. наук
Стаття допоможе
  1. Обрати оптимальний формат взаємодії з дітьми третього року життя
  2. Спланувати освітню діяльність
  3. Збагатити розвивальне середовище груп раннього віку
  4. Організувати конструктивну взаємодію з батьками

Проблема раннього розвитку зараз «на устах» у багатьох педагогів. Вони намагаються поліпшити наявний освітній процес. Тому не лише обговорюють, а й розробляють концепції та започатковують експериментально-дослідну роботу в групах раннього віку. Досвідчені педагоги та фахівці вважають, що змінити потрібно всі складники освітньої роботи.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як працювати з дітьми раннього віку: коротко і по суті
№ 10, 2020
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на листопад