стаття 12 із 24
10
Жовтень 2020року
професійно вдосконалюємося
метод проєктів

Як організувати проєктну діяльність дошкільників

Сьогодні вже майже нікого не здивуєш творчими проєктами в освітньому процесі дитячого садка. Однак педагоги не завжди організовують їх правильно. І проєкт перетворюється на традиційне заняття. Що ж порекомендувати вихователям, щоб поліпшити цю діяльність? Відповідає експерт

Олена Ліннік , експерт із забезпечення якості освіти, д-р пед. наук, Київ

Уявіть собі таку організацію освітнього процесу, в якій діти та дорослі, не обмежені часом і простором, взаємодіють у спільній, цікавій для всіх, творчій діяльності. На перший погляд, картина занадто ідеальна, щоб бути реальною. Проте вона може втілитися в життя завдяки методу проєктів. Як його застосовувати? Відповідь у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Школа мислення для дошкільників
№ 10, 2020
Аксіоми успішної роботи над проєктом