професійно вдосконалюємося
метод проєктів
Як організувати проєктну діяльність дошкільників
Сьогодні вже майже нікого не здивуєш творчими проєктами в освітньому процесі дитячого садка. Однак педагоги не завжди організовують їх правильно. І проєкт перетворюється на традиційне заняття. Що ж порекомендувати вихователям, щоб поліпшити цю діяльність? Відповідає експерт
Уявіть собі таку організацію освітнього процесу, в якій діти та дорослі, не обмежені часом і простором, взаємодіють у спільній, цікавій для всіх, творчій діяльності. На перший погляд, картина занадто ідеальна, щоб бути реальною. Проте вона може втілитися в життя завдяки методу проєктів. Як його застосовувати? Відповідь у статті.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ