стаття 19 із 25
1
Січень 2021року
взаємодіємо зі спеціалістами
професійна компетентність

Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі

Вихователі, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами, щоденно стикаються з різними складнощами. Часто вони виникають через нестачу спеціальних знань і відсутність методичної підтримки. З’ясуйте, якими компетенціями має володіти вихователь, і проведіть їх діагностику за допомогою картки оцінювання

Інна Григор’єва , завідувач кафедри дефектології та психологічної корекції ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», канд. пед. наук, доцент, м. Старобільськ, Луганська обл.
Якщо групу одночасно відвідують діти з особливими освітніми потребами та з нормою розвитку, навантаження на вихователя збільшується в кілька разів. Знизити його допоможе адресна методична підтримка вихователя-методиста. Допоможіть вихователям проаналізувати й підвищити їхню компетентність щодо роботи з дітьми з ООП
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
У групі «особлива» дитина: як налагодити взаємодію
№ 1, 2021
Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту