стаття 2 із 19
11
Листопад 2021року
моніторимо освітній процес
якість освіти

Внутрішня система забезпечення якості освіти: методична складова

Продовжуємо аналізувати, які критерії брати до уваги та які методи збору інформації використовувати під час самооцінювання методичної складової внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Тетяна Носачова , вихователь-методист закладу дошкільної освіти «Теремок» МТГ Бровари, Київська обл.
Олена Стаєнна , головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», канд. пед. наук

У полі професійних інтересів вихователя-методиста перебуває методична складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Читайте у статті, як здійснювати самооцінювання цього напряму

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Логіка + Творчість
№ 11, 2021
Як оцінити індивідуальну роботу з дітьми