стаття 14 із 19
11
Листопад 2021року
формуємо розвивальне середовище
пізнавальний розвиток

Книжка-іграшка: спонукаємо дітей пізнавати світ

Оксана Сусловець , практичний психолог, вихователь дошкільного навчального закладу № 2 «Калинка», м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.
Колеги підкажуть
  1. Які види книжок-іграшок використовувати в роботі з дітьми
  2. Як створити книжку-іграшку зі старшими дошкільниками
Педагоги дитячих садків постійно шукають нові способи, як активізувати пізнавальні процеси в дітей, як їх зацікавити, викликати в них бажання вчитися, пізнавати, розмірковувати й робити висновки. Для цього колеги почали застосовувати в освітній діяльності книжки-іграшки
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як інтегрувати математику в дитячі ігри
№ 11, 2021
Дитячий садок у «хмарі»: поліпшуємо професійну діяльність