стаття 6 із 23
12
Грудень 2021року
формуємо розвивальне середовище
освітня технологія

Стіни, стеля та підлога, що говорять: упроваджуємо технологію

У дитячому садку і стіни… ні, не мають вуха — уміють говорити! Відповідно до однойменної технології, стіни, стеля та підлога групової кімнати надають дітям інформацію, яку вони згодом використовують у своїй діяльності. Як зробити так, щоб стіни «заговорили», підкажемо в статті

Ольга Безсонова , завідувач дошкільного навчального закладу № 67, канд. пед. наук, м. Краматорськ, Донецька обл.

Нині дитячі садки мають змогу самі обирати різні технології та розробляти власні інновації, що допомагають по-новому поглянути на освітній простір закладу та своєчасно підлаштовувати його під запити дітей. Одна з поширених технологій — «Стіни, стеля та підлога, що говорять». Розгляньте у статті її компоненти та принципи

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як оцінити освітнє середовище дитячого садка
№ 12, 2021
Як підтримувати святковий настрій у дітей