стаття 18 із 23
2
Лютий 2022року
взаємодіємо зі спеціалістами
інклюзивне навчання

Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь

Мар’яна Буйняк , старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, канд. психол. наук
Світлана Миронова , проректор з наукової роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, д‑р пед. наук, професор
Головне в статті
  1. Які знання й навички потрібні вихователю для роботи в інклюзивній групі
  2. Яка роль вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу
  3. Як організовувати освітній процес відповідно до рівня підтримки дитини
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя
№ 2, 2022
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах