1
Січень 2024року
комплектуємо методичний кабінет
робота з вихователями

План роботи з педагогами щодо формування в дітей трудових умінь і навичок

Щоб скачати план, 

читайте до кінця

Зміст діяльності
Строк*
Відповідальний

Проаналізувати результати оперативного контролю організації трудового виховання дітей в усіх вікових групах; визначити переваги та недоліки в роботі педагогів

До 10 січня

Вихователь-методист

Провести педгодину за результатами контролю, надати педагогам рекомендації щодо подальшої роботи

10 січня

«

Підготувати для педагогів шпаргалку «Які види праці дітей організувати в дитячому садку»

Другий тиждень січня

Члени робочої групи

Організувати круглий стіл «Формуємо в дітей навички самообслуговування»

15 січня

Вихователь-методист, призначені фахівці

Провести консультацію «Єдність вимог до трудової діяльності дитини: чому це важливо»

До 20 січня

Практичний психолог

Проаналізувати оформлення осередків для організації чергувань (середня та старша групи); надати рекомендації щодо їх удосконалення

Останній тиждень січня

Вихователь-методист

Надати педагогам рекомендації «Організація чергувань дітей у дитячому садку»

До 10 лютого

«

Організувати семінар-практикум «Господарсько-побутова праця дітей: що, як, для чого»

16 лютого

Вихователь-методист, призначені фахівці

Скласти анотований перелік статей у періодичних виданнях з питань формування трудових умінь і навичок у дітей, ознайомити з ними педколектив

До 23 лютого

Члени робочої групи

Провести консультацію «Чому дітям складно виконувати доручення, як їх залучити до трудової діяльності»

До 28 лютого

Практичний психолог

Підготувати методичні рекомендації «Мотивація дітей до трудової діяльності: методи та прийоми»

Перший тиждень березня

Вихователь-методист, члени робочої групи

Провести ділову гру «Організовуємо працю дошкільників у природі»

4 березня

Вихователь-методист, призначені фахівці

Надати педагогам методичну підтримку під час планування роботи з трудового виховання дошкільників

За запитами

Вихователь-методист

Організувати майстер-клас «Інноваційні методи та прийоми формування трудових умінь і навичок у дітей»

23 березня

Вихователь-методист, призначені фахівці

Провести анкетування педагогів «Методи та прийоми формування трудових умінь і навичок у дітей», опрацювати результати, спланувати подальшу роботу з педагогами за цим напрямом

Останній тиждень березня

Вихователь-методист

* План запропоновано для роботи протягом трьох місяців. Строки наведено для прикладу, змініть їх відповідно до потреб свого закладу.
Матеріали для скачування: