План роботи з педагогами щодо формування в дітей трудових умінь і навичок
Щоб скачати план,
читайте до кінця
Зміст діяльності | Строк* | Відповідальний |
Проаналізувати результати оперативного контролю організації трудового виховання дітей в усіх вікових групах; визначити переваги та недоліки в роботі педагогів | До 10 січня | Вихователь-методист |
Провести педгодину за результатами контролю, надати педагогам рекомендації щодо подальшої роботи | 10 січня | « |
Підготувати для педагогів шпаргалку «Які види праці дітей організувати в дитячому садку» | Другий тиждень січня | Члени робочої групи |
Організувати круглий стіл «Формуємо в дітей навички самообслуговування» | 15 січня | Вихователь-методист, призначені фахівці |
Провести консультацію «Єдність вимог до трудової діяльності дитини: чому це важливо» | До 20 січня | Практичний психолог |
Проаналізувати оформлення осередків для організації чергувань (середня та старша групи); надати рекомендації щодо їх удосконалення | Останній тиждень січня | Вихователь-методист |
Надати педагогам рекомендації «Організація чергувань дітей у дитячому садку» | До 10 лютого | « |
Організувати семінар-практикум «Господарсько-побутова праця дітей: що, як, для чого» | 16 лютого | Вихователь-методист, призначені фахівці |
Скласти анотований перелік статей у періодичних виданнях з питань формування трудових умінь і навичок у дітей, ознайомити з ними педколектив | До 23 лютого | Члени робочої групи |
Провести консультацію «Чому дітям складно виконувати доручення, як їх залучити до трудової діяльності» | До 28 лютого | Практичний психолог |
Підготувати методичні рекомендації «Мотивація дітей до трудової діяльності: методи та прийоми» | Перший тиждень березня | Вихователь-методист, члени робочої групи |
Провести ділову гру «Організовуємо працю дошкільників у природі» | 4 березня | Вихователь-методист, призначені фахівці |
Надати педагогам методичну підтримку під час планування роботи з трудового виховання дошкільників | За запитами | Вихователь-методист |
Організувати майстер-клас «Інноваційні методи та прийоми формування трудових умінь і навичок у дітей» | 23 березня | Вихователь-методист, призначені фахівці |
Провести анкетування педагогів «Методи та прийоми формування трудових умінь і навичок у дітей», опрацювати результати, спланувати подальшу роботу з педагогами за цим напрямом | Останній тиждень березня | Вихователь-методист |
дякую.